zondag 21 mei 2017

Flower Spring


Helloooooo Creatieve volgers,

Hebben jullie ook al een beetje dat voorjaarsgevoel?
Ik bedoel niet de schoonmaak, ook niet de hooikoorts 
en ook niet het feit dat alles weer aan het groeien en bloeien is...
Maar gewoon dat warme en blije gevoel van binnen....
herkennen jullie het???

Misschien, heel misschien, krijg je iets van dit fijne gevoel door 
deze 'Flower Spring" kaart.


Gebruikte materialen
Wit fluweelpapier
Distress inkt: Bundled sage
SU inkt: Pink pirouette

  

Ik heb deze kaart gemaakt met fluweelpapier en op bovenstaande 
foto's kan je zien hoe het frame gemaakt is.
Ook zie je wat van het al op kleur gebrachte papier.
Dit doe ik altijd voordat ik ga stansen.


Nadat het gemaakte frame op het papier gekit was ben ik begonnen met alle blaadjes en de gemaakte bloemen te rangschikken en vast te zetten.


 Crealies Stansen/Dies

 

 Creatieve en Bloemige groetjes, Anja

De linken in al mijn blogberichten verwijzen direct 
naar de artikelen in de webwinkel van Crealies.

2 opmerkingen:

  1. Ik had hem gisteren al op het CreaLies blog gezien, je kaart is suuuper prachtig Anja. Groetjes Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart, ik ben dol op bloemen, hoe meer hoe beter. De opengewerkte frames zijn hier ook favoriet, alles past er bij en het is altijd een mooie extra laag. En ja, het voorjaarsgevoel is duidelijk.

    BeantwoordenVerwijderen