zaterdag 18 maart 2017

Happy Decisions....


Hoi hoi, daar ben ik weer,

Deze keer met een hele frisse creatie.
Ik ben met de Inside or Out hoekjes stans gaan spelen.
Op mijn gemakje van alles uitgeprobeerd.
Ach, maar dat zullen jullie wel herkennen 
denk ik zo....


Gebruikte materialen
Wit papier van Schut 225 gr
SU inkt: Rose Red
Perfect pearls: Heirloom gold (spray)

Het papier is met inkt en perfect pearls op kleur gebracht.
De randjes van de bloemen zijn na het stansen ook met inkt bewerkt.


Op deze detailfoto kan je goed zien hoe ik het allemaal in elkaar geschoven heb.
De onderste en de bovenste hoekjes zijn uit het papier gestanst.
De twee die er tussenin zitten zijn losse hoekjes.


Crealies Stansen/Dies
Crealies Stempels/Stamps


De vele blaadjes heb ik helemaal wit gelaten en met zijn allen 
onder de bloemen gegroepeerd.

Creatieve groetjessssss, Anja

De linken in al mijn blogberichten verwijzen direct 
naar de artikelen in de webwinkel van Crealies.

6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart! Mooi die hoekjes en die bloemen zijn geweldig, zo mooi fijntjes. Ze steken prachtig af in het rood. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart met de prachtige mal en bloemen Anja!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een super mooie creatie geworden en een gezellige kleur.

    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie tekst en erg chique met het vele wit. Nooit gedacht dat je zulke leuke dingen kunt doen met deze hoekjes. Dank voor de tip en de detail foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er super prachtig uit Anja.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen