donderdag 9 maart 2017

Lace Flower


Hallo lieve fans,

Vandaag trakteer ik jullie op een mooie bloem.
Een kaart gemaakt met een Inside or Out stans.

Inderdaad, die van de Iside or Out kerstballen.
Deze serie stansen geven je ontzettend 
veel nieuwe en andere mogelijkheden.


Crealies Stansen/Dies
Divers:
Download, Anja's Laceflower


Ik heb het papier op kleur gemaakt  met de inkt en wax.
Het resultaat is echt heel mooi omdat de 
details nu duidelijker zichtbaar zijn geworden.


Verder heb ik gebruikt:
Wit papier van Schut
Inkt: Seedles preserves
Wax: Bonze
Plakpareltjes: Brons


Wil je deze kaart zelf ook maken?
Dan kan je het patroon, Anja's Laceflowerdownloaden 
in de webwinkel van Crealies.
Dit downloaden is gratis hoor!

Creatieve groetjes, Anja

De linken in al mijn blogberichten verwijzen direct 
naar de artikelen in de webwinkel van Crealies.

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige stans! Ik ben echt weg van die opengewerkte stansen en het bijzondere effect.
    Toch ook maar weer eens bij Crealies gaan winkelen...

    BeantwoordenVerwijderen