zondag 4 september 2016

Marianne kaart

Hallo allemaal.....

Ja hoor, het was weer zo ver.....1 van de 
Crealies Designteamleden was jarig.
Deze keer mocht ik Marianne 
weer een kaartje sturen.


 Gebruikte materialen:
Wit papier van Schut 225 gr.
Inkt: Fossilized Amber
Markers: Spiced marmalade en Dusty concord
Embossingpoeder: Sparkle white


Met de Bits & Pieces no. 47 heb ik 
een aantal afdrukken gemaakt.
Daar overheen heb ik met de Bits & Pieces no. 53 gestempeld en embossingpoeder gebruikt.

Met de X-tra no. 8 heb ik het volgende laagje gemaakt en die met foamtape erbovenop vast gezet.
Leuk effect geeft het zo samen vinden jullie ook niet???


Gebruikte Crealies Items:
Tekst & Zo no. J.08

Creatieve groetjes, Anja

De paars gekleurde links in al mijn blogberichten verwijzen direct 
naar de artikelen in de webwinkel van Crealies.

2 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk effect Anja, goed gedaan.
    Grtjs Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend is dit gemaakt...heel apart!
    X Ellen

    BeantwoordenVerwijderen