dinsdag 30 augustus 2016

Christmas Box


Hallo lieve estafette volgers,

Vandaag is alweer de vierde dag van de achtste en zomerse blogestafette.
Deze keer laten alle leden van het Crealies designteam hun creaties zien 
gemaakt met de gloedje nieuwe Crealies 
producten die vanaf vandaag leverbaar zijn.

Vandaag kan ik mijn gemaakte kerstdoosje laten zien 
en morgen kunnen jullie de creatie 
van Sandrine op het Crealies blog gaan bekijken.


Crealies Stansen/Dies

Oh oh, wat zijn de Inside or Out stansen leuk zeg! 
Hier kan je écht van alles mee doen.
Als voorbeeld heb ik no. 4 gebruikt voor zowel de zij- en 
de beide kopse kanten van het doosje.
Het lijken wel kerkraampjes met "glas in lood" 
vinden jullie ook niet?


Door deze Inside or Out stans te gebruiken op het witte papier en daarna 'los' te knippen kon ik het handvat van het doosje ook leuk versieren.
Hierdoor blijven dezelfde vormen, in het hele werkstukje, 
als het ware terug komen.

De kleine kerstboompjes heb ik voor de randversiering gebruikt en voor 
dat ik ze om het hoekje heb geplakt zijn ze eerst even gerild.


En dan kon ik het echt niet laten om 1 van de gezichtjes te gebruiken.
Het lachende snoetje met 2 open oogjes heb ik gebruikt voor de kerstboom.
Hier werd ik gelijk vrolijk van....


Verder heb ik gebruikt
Craft papier, gebroken wit en donker rood papier
Inkt: Moonlight white van Brilliance en
Gathered twigs
Liquid appliqué


Creatieve estafette groetjes, Anja

1 opmerking:

  1. Prachtig!!! Wat zijn die inside and out stansen geweldig, zo mooi om gedeeltelijk vormen uit het papier te halen, daar zijn heel veel mogelijkheden mee te bedenken.
    Mijn verlanglijstje wordt te lang.....

    BeantwoordenVerwijderen