woensdag 10 augustus 2016

New labelssss


Hallo Allemaal,

Vandaag is alweer de vijfde dag van de zevende en zomerse blogestafette.
Deze dagen laten alle leden van ons Crealies designteam creaties zien gemaakt met de allernieuwste Crealies producten die 
vanaf gisteren leverbaar zijn.

Vandaag kan ik mijn gemaakte label laten zien en morgen kunnen jullie de creatie van Miriam op het Crealies blog gaan bekijken.

Ik ben lekker aan de slag gegaan met de nieuwe labels deze 
hebben hele kleine dotjes langs de rand.
Een super gaaf detail, al zeg ik het zelf ha ha.


Crealies Stansen/Dies


De achtergrond heb ik gemaakt met de natte inkt-kreukel techniek.
Daarna heb ik het bestempeld met de 
backgroundzz no. 1 en de Bits & Pieces no. 53 heb ik samen met gold embossingpoeder gebruikt.


Verder heb ik gebruikt:
Crème papier
Inkt: Gathered twigs en forest moss
Memento: Espresso truffle
Wax: Inka gold van Imaginationscraft
Embossingpoeder: Clear super fine en
Super fine gold
lintjes


Creatieve estafettegroetjes, Anja

De paars gekleurde links in al mijn blogberichten verwijzen direct 
naar de artikelen in de webwinkel van Crealies.

1 opmerking: