woensdag 24 augustus 2016

Summer Book 7


Hallo volgers,

De zomer gaat wel erg snel voorbij en 
ik ben nog steeds niet klaar met het laten zien van alle 
Crealies Summer Book pagina's.
Maar vandaag laat ik er weer eentje zien.
"Heart pages"


De achtergrond heb ik gemaakt met inkt en water.
Na het drogen heb ik de masks & More gebruikt 
om de eerste hartjes aan te brengen.

Crealies Stansen/Dies:
Crealies Stempels/Stamps:
Crealies Masks & More:


Vervolgens heb ik, na het rillen, met de Crea-Nest-Lies XXL 
stans no. 10 de pagina uitgestanst.
Daarna ben ik gaan stempelen met de Bits& Pieces en heb ik 
ook embossingpoeder gebruikt.

Ook voor de harten heb ik eerst papier op kleur gebracht met inkt en water.
Na het stansen heb ik het grootste hart samen met de masks & More door de
machine gehaald om een embossing effect te krijgen.
Daarna zijn de randen nog bewerkt met dik embossingpoeder.


De randen van alle harten zijn afwerkt met zwarte inkt en ik heb ze gerild 
en dubbel gevouwen zodat ze in het midden van de pagina 
vastgezet konden worden.
Dit is nog even afgewerkt met een draadje rood/glitter borduurgaren.


De grassprietjes bij harten-takjes zijn restjes van een andere blaadjes stans (Duo Dies no. 31). Dit heeft Wilma ontdekt en het is erg leuk om toe te passen.

Verder heb ik gebruikt
Wit papier van Schut 225 gr
Zwart stuctuur papier
Inkt: Fired brick, Festive berries en Rusty hinge
Distressmarker: Black soot
Embossingpoeder: Clear super fine, 
Clear ultra thick en Sparkle white
Borduurgaren: Rood, glitter


Op deze laatste foto is de pagina helemaal af en klaar om in het boekje vastgemaakt te worden.

Veel creatieve zomergroetjes, Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten