maandag 2 mei 2016

Soft Circles


Hallo lieve volgers,

Deze kaart heb ik gemaakt voor een vriendin uit Duitsland.
Ik heb best veel, verschillende, materialen 
gebruikt maar van alles maar een beetje.


Gebruikte materialen:
Wit papier van Schut
Inkt: Victorian velvet en Mustard seed
Marker: Victorian velvet en Aghed mahoganie
Bister: rood
Embossingpoeder: Clear super fine
Nestabilities: Circles small
Stempels: van Lavinia
XXL no 7 en 21 van Crealies
Afrond pons
Glossy accents
Gelpen: Pilot white
Spritzer


Met inkt heb ik het papier op kleur gebracht 
voordat ik de cirkels eruit heb gestanst.
De paddenstoel heb ik ingekleurd met bister, 
door een heel klein beetje op te lossen in water.
Alle spettertjes op de achtergrond zijn gemaakt met gebruik van de distress marker en de spritzer van Tim Holtz.


Ik ben en wordt altijd heel blij van jullie 
reacties, Bedankt hiervoor!!!

Creatieve groetjes, Anja

3 opmerkingen: