vrijdag 6 mei 2016

Gold Flower


Hallo Allemaal......

Deze keer mag ik weer een Crealies creatie laten zien en 
dat doe ik met veel plezier.
Nadat ik het papier had gemaakt wist ik plots welke stansen ik wilde gebruiken.
En hier is het resultaat.


Crealies Items:


 Gebruikte materialen
Zwart kaartpapier
Crème papier
Inkt: Brushed corduroy
Sparkle spray: Geel/goud
Sjabloon van de Zeeman


Het papier heb ik eerst met inkt op kleur gebracht en gedroogd.
Met het sjabloon en de sparkle spray de tweede laag gemaakt.
De spray restjes met het crème papier opgedept en laten drogen.
Dit papier is gebruikt voor het stansen van de blaadjes en de bloemen.

De blaadjes zijn bij deze creatie dus gebruikt 
als onderdeel van de bloem.

Creatieve groetjes, Anja

1 opmerking:

  1. Ik had de kaart gister al gezien op het CreaLies blog. Heel mooi Anja en leuk hoe je die rare vorm stansjes hebt verwerkt als extra laag onder de bloem. Heel creatief.
    Grtjs Veerle

    BeantwoordenVerwijderen