woensdag 18 november 2015

Wilma Kaart...


Hallo allemaal,

Jullie hebben misschien de jaarlijkse 
Wilma kaart al gemist???
Nou, ook dit jaar heb ik er weer eentje gemaakt hoor.
Het kan natuurlijk niet dat ik een verjaardag van een teamlid en 
vriendinnetje zou vergeten, niet waar?


Gebruikte materialen
Donker bruin papier van Bazzill
Wit kaartpapier
Distressinkt: Victorian velvet en Vintage photo
Embossingpoeder: Clear Ultra thick
Fall vine mal van Cottage Cutz
Cobblesstones van Alterations

Gebruikte CreaLies Items
Bits & Pieces no. 4
Set of 3 no. 25 Flowers 15
Tekststans no. 16


De gedachte achter deze kaart is:  
De grote "steen" is onze basis en 
zijn wij allemaal samen.


De kleine steentjes vormen samen het pad.
Ieder met zijn eigen eigenschappen en kwaliteiten en passend bij elkaar.

Creatieve groetjes, Anja

1 opmerking:

  1. Ook hier wil ik je heel graag BEDANKEN voor de SCHITTERENDE kaart, die nog wel een tijdje zal blijven PRONKEN op de kast. Ik vind 'm GEWELDIG en je tekst SUPERSSSSS. Ik hoop dat de steen blijft zoals die is.....dank je wel.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen