zaterdag 28 november 2015

Flower Power


Hallo lieve volgers,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik heb gemaakt voor een vriendin van mij.
Zij is door mij aangestoken met het kaart-maak 
virus en beleeft er nu ook veel plezier aan.
Om de paar maanden speken wij een middagje af 
en kletsen dan heerlijk over onze hobby.
Als zij weer vertrekt verteld ze me steevast dat haar hoofd weer tolt 
van alle informatie en nieuwe ideeën.
Leuk he?


Gebruikte materialen
Wit papier 225 gr. van Schut
Distressinkt: Spiced marmalade, Picked raspberry 
en Fired brick
Pigmentinkt: Glacier white
Embossingpoeder: Clear super fine, Sparkle white
en Clear Ultra thick
Circle clear stamps, Personal Impressions
van Inkadinkado
Mini bloementjes: hoek pons van Mireille
Afrondpons


Gebruikte Crealies Items
Crea Nest Lies XXL no. 7
Crea Nest Lies XXL no. 27
Masks & More no. 8
Masks & More no. 19
Crea Lies Creative flowers no. 13
Set of 3 no. 6 Butterflies 2


De achtergrond heb ik gemaakt met de clearblok techniek en het blijft steeds weer een verrassing wat er te voorschijn zal gaan komen.
De kleine bloemen zijn gemaakt van de papierrestjes.
Ja, we gooien niks weg hoor!!

Creatieve groetjes, Anja


Geen opmerkingen:

Een reactie posten