vrijdag 13 juni 2014

Pin point...


Vandaag is het weer vrijdag en mag ik een Crealies creatie aan jullie laten zien.

Alle onderdelen van deze kaart zijn voorzien van een dun 
laagje gesso behalve de basiskaart.


Gebruikte materialen
Licht crème papier
Stukje karton
Distressinkt: Victorian velvet
Gesso
Struktuurpaste
Acrylverf: Ivory

Crealies Items:

De inkt heb ik alleen gebruikt voor de bloemen en de accenten. 


Enkele onderdelen heb ik ook een extra laagje acrylverf gegeven.
Leuk om te zien welke effecten te voorschijn komen.


Creatieve groetjes, Anja

1 opmerking:

  1. Hallo Anja,

    Ik zag net bij Crealies je kaartje voorbij komen....wat ontzettend MOOI!
    Het is heel apart....meer erg leuk gedaan!
    Ik ben maar gelijk volger van je geworden....want ik zag nog meer moois voorbij komen.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen