dinsdag 3 juni 2014

Music '88


Deze keer laat ik jullie een kaart zien die ik gemaakt heb 
voor mijn tante van 88 jaar.
Zij zelf maakt ook echt mooie kaarten en deze hobby is hèèl belangrijk voor haar.
Zoals zei zelf zegt: "
Ik ben heerlijk bezig en kan mijn hoofd dan lekker leeg maken"
"Ik zou dit voor geen goud willen missen" 
Geweldig he?


Gebruikte materialen
Licht crème papier en groen linnenpapier
Distressinkt: Faded jeans, Scattered straw 
en forest moss
Gesso
Embossingpoeder: Silver, Black
en clear sparkle white
Notenbalk gekregen van mijn hobbymaatje
Blaadjes: Creatables LR 0227

Crealies Items
Set of 3 butterflies 03
Duo butterflies 03

Creatieve groetjes, Anja

3 opmerkingen:

  1. Wat een Super mooi kaartje Anja,
    Ik kan best begrijpen dat je tante er blij mee is.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een Super mooi kaartje Anja,
    Ik kan best begrijpen dat je tante er blij mee is.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hi Anja, beautiful card for your aunt, still crafting at 88.. fantastic.
    pam

    BeantwoordenVerwijderen