woensdag 3 april 2024

Happy Birthday

Hoi hoi,

Deze keer wil ik jullie weer een nieuwe creatie laten zien.
Dit kaartje heb ik gemaakt voor mijn jarige zwager.
Het is echt een leuk kaartje geworden al zeg ik het zelf
alleen het maken van goede foto's is wat minder goed gegaan.


Ik heb uit printpapier een vierkant vlak gesneden van 8,5 x 8,5 cm.
Dit heb ik als masker gebruikt.
Nadat ik het goed op de kaart had gelegd en vastgezet,
ben ik met de Distress Oxide inkt aan de slag gegaan.
De inkt heb ik met blending foam, goed verzadigd met inkt, aangebracht.
Nadat alle drie de kleuren aangebracht waren ben ik er nogmaals 
met de blending foam overheen gegaan om de drie kleuren 
mooi in elkaar over te laten lopen.


Vervolgens heb ik wat perfect pearls opgelost in water 
en dit eroverheen gesprayd en aan de lucht laten drogen.
Voor het stempelen heb ik mijn stamping platform en 
stempelinkt Nocturne gebruikt. 
Met een zwarte fineliner heb ik nog wat priegellijntjes langs
de twee zijkanten van het inktvlak gezet.
Als afwerking heb ik met een witte posca pen
hele kleine stipjes gezet. Dit brengt dan net iets meer
leven in het geheel.


Gebruikte materialen
Artist drawing paper 225 gr van Schut
Dye inkt
Distress Oxide Seedles preserves, Rusty hinge 
en Mustard seed
Stempelinkt
Versafine clair, Nocturne
Pigmentpoeder
Perfect pearls, Pearl
Stempels
Fantasy woodland A4 van Chocolate Baroque
Mini Moo van Lavinia stamps
Mini Flowers en Forest creeper van Lavinia stamps
Tekst clearstamp 8x7 van CraftEmotions

Overig
Zwarte fineliner
Masking tape
Stamping platform van T. Holtz


Mijn zwager was erg blij verrast met dit kaartje.

Creatieve stempelgroet, Anja

1 opmerking:

  1. Dat heb je heel mooi gemaakt met je inktjes Anja. Leuk tafereeltje en mooi afgewerkt.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen