woensdag 8 november 2023

Op mijn neus


Hallo beste volgers

Flats....!!!#@+#!
Boem, daar lag ik...


Op de grond midden op de stoep...
Kwam het nou door een scheve straattegel?
Kwam het nou door de hondenriem??
Of door mijn eigen onoplettendheid???

Geen idee!

Maar gelukkig zag een medebewoner van ons straatje mij plotsklaps 
verdwijnen en begreep meteen dat er iets niet klopte...
En al snel kreeg ik hulp van 6 handen die mij omhoog hebben geholpen.
Ondanks gekneusde armen, geschaafde en kapotte knie en neus, 
geschaafde hand, een beschadigde bril en later ook nog een aantal
ondefinieerbare blauwe plekken, ben ik er goed mee weggekomen.

Jullie voelen het vast al wel aankomen...
Er was weer een kaartje nodig,
Natuurlijk om ze van HARTE te bedanken voor de hulp.

 

Gebruikte materialen
Multifarious smooth paper 330 gsm van Lavinia stamps
Inkt
Dye inkt 
Distress Oxide ink, Spiced marmalade en Mowed lawn
Stempelinkt
Versafine clair, Fantasia en Verdant
Stencils
Mixed Media stencil van M. Design 027
Stempels
Allemaal van lavinia stamps

Overig
Blending brushes
Crafsheet 
Water
Waaier penseeltje
Stickles, gold
Posca pen pc-1mm Yellow
DZ tape
Tacky glue


Creatieve groetjes, Anja

5 opmerkingen:

  1. och meis toch... gelukkig snel hulp aanwezig en niets gebroken.
    mooie bedankkaarten en leuk idee dat je het oplegvel bovenin de hoek plakte. Sterkte met je herstel.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een ongeluk zit in een klein hoekje zie je wel, fijn dat er zo snel hulp werd geboden, schitterende kaart maakte je 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat er nog lieve behulpzame mensen zijn. En dat je zo goed geholpen bent. Vorig jaar ben ik ook zo lelijk gevallen, uit het niets. Voor de deur van een koffieshop moet ik eerlijk bekennen, niet dat ik daar iets te zoeken had, ik heb aan koffie meer dan genoeg. Er stond een busje met een chauffeur voor de deur die aan het uitladen was, hij keek mij minachtend aan, liet me gewoon liggen en keek of er geen deuk in zijn busje zat. Erg toch, je voelt je al zo belabberd en dom als je daar languit ligt maar dit sloeg alles. Gelukkig kon ik zelf overeind komen en kwam ik er met wat blauwe plekken en een beschadigd ego vanaf maar wat mag je blij zijn met je buren. een bedankje is op zijn plaats. Mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ojee wat erg. Gelukkig dat er nog hulpvaardige mensen zijn en wat lief dat jij van die mooie kaarten voor hun gemaakt hebt.
    Beterschap voor alle kneuzingen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen