woensdag 28 september 2022

Voor Sarah


Beste volgers,

Ik wil jullie deze kaart nog even laten zien.
Ik heb het, met heel veel plezier, in opdracht gemaakt.


Onder de kaart kan je een stuk van de bestempelde envelop zien.

Voor de oplegkaart heb ik wit fluweelkarton gebruikt.
Hier heb ik voor gekozen omdat het blenden met inktborstels, 
de Distress Oxide door de stencils heen, een heel mooi en zacht effect geven.

Voor het stempelen op dit papier wil ik wel een stempelhulp adviseren.
Wanneer het nu niet lukt om met 1 keer stempelen een scherp of duidelijke 
afdruk te krijgen, dan kan je er nog een tweede afdruk eroverheen zetten.

 

Gebruikte materialen
Wit kaartpapier
Fluweelkarton, wit van CraftEmotion
Dye inkt
Distress Oxide: Faded jeans, Chipped sapphire,
Prize ribbon, Stormy sky en Villainous potion
Stempelinkt
Versafine clair, Blue Bell
Spray 
Dye spray, Silver shine van IZink
Embossingpoeders
Embossingpowder Relief silver van IZink
Distress Glaze, Prise ribbon
Stempels
Sheet 22001 ARTSpecially 2022
Tekst ARTSpecially 2021
Stencils
Mixed media stencil 027 Nellie's Choice
Awakening van Jeannine's Mindfull Artcollection, Studio Light
Mask K 30 van Studio Light
Overig
Wink of Stella Brush 999 van ZIG
Stampingplatform
Dubbelzijdige tape
Lijm
Blending brushes

Vrijwel de meeste producten zijn te vinden in de webwinkel van 
De Foamtastische Huiskamer of te bestellen via de mail.


Ik hoop jullie ook deze keer weer geïnspireerd te hebben 
met mijn creatie van vandaag.

Creatieve groetjes, Anja

1 opmerking: