woensdag 9 februari 2022

Een sprookje...


Hoi hoi,

Ik laat jullie vandaag de creatie zien die ik voor mijn vriendin heb gemaakt.
Ook deze keer heb ik gewerkt met de Dye Inkspray's van IZink.
Heerlijk om mee te 'kliederen'...


Het licht crème papier, wat ik als basis heb gebruikt, geeft wat meer 
intensiteit aan het eindresultaat is mijn ervaring.
Het papier was nat gemaakt voordat ik de spray's aanbracht.
Zo kon ik het beïnvloeden door het te laten 'lopen'.
De zwarte kleur heb ik als laatste toegevoegd samen met wat
grote druppels van de Antique pearl.


Zowel aan voorzijde als aan de binnenkant heb ik onderin
een stencil gebruikt samen met de Distress Oxide inkt 
zonder de blendingtool opnieuw te beïnkten.
Het rokje is ingekleurd met kleurpotloden, de blender potlood
en tot slot de wink of stella brush voor wat glimmers.
Hier en daar ook het zilverkleurige embossingpoeder gebruikt.


Gebruikte producten
Zacht crème papier
Dye inkt
Distress Oxide: Black soot, Prize ribbon en Blueprint sketch
Stempelinkt
Versafine clair: Nocturne
Spray
Dye spray van IZink: Sea spray, Bleu moon, 
Lavender, Zwart en Antique pearl
Embossingpoeders
Clear super fine van Ranger
Relief Silver van IZink
Stencils
Mask no. 4 uit de serie Awakening van Studio Light
Stempels
Een sprookje van Carabelle Studio
Stansen
XXL no. 94 van Crealies
Alphabet Essentials cutting die, stencil 390 van Studio Light
Overig
Embossing dabber van Ranger
Wink of Stella brush 999 clear
Kleurpotloden van Faber Castell, Black edition
Blenderpotlood van Derwent
Dubbelzijdige tape

Vrijwel de meeste producten zijn te vinden in de webwinkel van 
De Foamtastische Huiskamer of te bestellen via de mail.


Ik hoop jullie geïnspireerd te hebben met door mijn creatie van vandaag.
En als je ook een vaste volger van dit blog wil wordt dit zeer gewaardeerd!

Creatieve groetjes, Anja

2 opmerkingen: