woensdag 12 augustus 2020

Geboren...

Hallo allemaal,

Daar is tie dan....Cain.
Ons huisvriendinnetje is bevallen van een mooi knulletje.
Het was niet bekend of het een jongen of meisje zou zijn dus hebben 
we er druk op los gespeculeerd ha ha ha.
Er zijn nog nét geen weddenschappen voor afgesloten.
Als dit wel was gebeurd hadden we ingezet voor een meisje... 


Gebruikte materialen
Artist Drawingpaper 225 gr van Shut
Dye inkt
Oxide: Crushed olive, Brushed corduroy en Vintage photo
Stempels
Bits & Pieces en Tekst & Zo no. j20van Crealies
Stansen
Veiligheidsspeld van M. Design
Alfies, sterretjes en Cardzz no. 153 van Crealies
Poesjesstans gekregen van een vriendin


Ook voor deze kaart heb ik zelf het witte papier op kleur gebracht met 
inkt een hoop gekwast en gespetter.
Ik wilde graag de kleuren van het geboortekaartje zo veel mogelijk benaderen.
Ook alle elementjes van het geboortekaartje wilde ik terug laten komen 
maar dat is niet helemaal gelukt omdat ik geen leuke leeuw in 
mijn stansen en stempelcollectie heb.


Ook de binnenkant heeft de nodige aandacht gekregen en juist bij 
dit soort kaartjes vind ik dat dubbel zo leuk om te doen.
Achterop is nog ruimte genoeg voor mijn naam-stempel 
en om wat persoonlijks te schrijven

We hopen dat ook dit mannetje lekker groot mag worden en 
alles kan doen wat hij wil bereiken.

Creatieve groetjes, Anja 

1 opmerking: