woensdag 8 januari 2020

Wilma kaart


Hallo allemaal,

Vandaag weer een kaart gemaakt.
Dat is alweer een aantal weekjes geleden.
Bij mij is de balans er even behoorlijk uit maar
ben druk in de weer geweest.
Ik heb, met hulp van mijn dochter, alle hobbyspullen uitgezocht, 
gesorteerd en alles een eigen plaatsje gegeven.
Geloof mij, dat was even nodig.
En nu de druk van het creëren voor Crealies is weggevallen
kon ik daar ook echt even tijd voor nemen.



Gebruikte materialen
Licht crème papier
Craft papier
Dye inkt: Distress, Gathered twigs 
Soft Suede van SU
Embossingpoeder: Dirty sand en Vintage beeswax
Laser gesneden mandala
Touwtje en lintje
Eyelet
Mat gouden plakpareltje

Stempels
Script van Kaisercraft
Gefeliciteerd van boeken voordeel 
Kwastjes en schaar van Aall & Create
Flowers & cutting Die van Craftsesations


Dit werkstukje is een soort van "vrije" creatie geworden.
Ik heb alles uit de welbekende losse pols gemaakt.
Alleen de bloem is gestanst.


En de jarige Wilma, mijn hobbyvriendinnetje, is de ontvangster.
En zij was er SUPER blij mee.....

Verder wil ik iedereen een SUPER fijn, Creatief 
en vooral Gezond 2020 toe wensen!!!

Creatieve groetjes, Anja

2 opmerkingen:

  1. Hoi, hoi Anja,
    Ik ben nog steeds SUPER BLIJ met deze PRACHTIGE creatie.
    Na de "grote" schoonmaak hoop ik voor je dat je CREATIVITEIT weer snel terug mag komen.....dus.....een heel FIJN, GEZOND en CREATIEF 2020 gewenst.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen