woensdag 25 januari 2017

Circle Rain


Hallo allemaal,

Na wat minder actief te zijn geweest met het maken van kaarten en het ontwerpen voor Crealies ben ik weer lekker aan de slag.
Ik heb deze kaart gemaakt en die ontstond 'gewoon' ....
Soms heb je dat.

Ikzelf werd alleen al van de kleuren he le maal blij ha ha.


Gebruikte materialen
Wit papier van Schut 225 gr.
Zwart kaart papier
Inkt: Salty ocean, Mermaid lagoon en Grape jelly.
Marker: Black soot
Archival: Jet black
Embossingpoeder: Black regular en Clear super fine


Ik heb het papier met inkt en water op kleur gebracht.
Voor het stempelwerk heb ik een zwarte, watervaste stempelinkt gebruikt
 samen met zwart embossingpoeder.

  

Je ziet ook op de detail foto's dat er hier en daar 'geknoeid' 
is met het zwarte embossingpoeder.
Dit vind ik juist erg leuk, het geeft een extra effect.

Crealies Stansen/Dies:
Crealies Stempels/Stamps


En...uh.....
Pssssssssssssssst er komt weer een leuke, spannende en 
gezellige Crealiesblogestafette aan!
Over 3 dagen gaat het van start en dit weten jullie niet van mij okay?

Creatieve groetjes, Anja

3 opmerkingen:

  1. Weer lekker aan de slag is een fijn teken en zeker met deze leuke creatie in mijn favoriete kleuren.

    Groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knoeien is leuk! Vaak zijn juist de onbeboelde "foutjes" de leukste extra sfeermakers op een project.
    Cirkels blijven leuk, ben er laatst ook heerlijk mee bezig geweest en nee, ik zal het niet doorvertellen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen