woensdag 18 september 2024

Louis


Hallo,

Vandaag kan ik jullie het kaartje laten zien wat ik heb gemaakt 
voor mijn zwager die in Engeland woont.
Ik let er dan ook extra op dat ik de kaart niet te zwaar maak.


De oplegkaart heb ik eerst, met behulp van de embossing folder, 
structuur gegeven. En ook de basiskaart heb ik eerst op kleur 
gebracht en met de distress inkt gestempeld.
Ondanks dat je er niet zo veel van ziet geeft dit toch iets extra's.
Bij de kleine oplegkaartjes heb de twee kleuren inkt in elkaar geblend
met een blendingtool.
Nadat de inkt droog was heb ik de stempelafdrukjes gemaakt
en deze voorzien van het embossingpoeder.


Gebruikte materialen

Multimedia papier 240 gr van Florence
Dye Inkt
Distress inkt: Rusty hinge en Crackeling campfire
Stempelinkt
Versafine clair, Nocturne
Versamark, embossing inkt
Embossingpoeder
Relief Jasmine van IZink
Clear gloss van Wow
Embossing folder
Cirkels
Stencil
Mini circle explotion van TCW
Stempels
Tekststempeltje van Crealies
Motive stamps 13 van N. Choice

Overig
Gumpotlood van Faber castell
Hoekpons X-Cut
Heatgun
Versamark clear
DZ tape
Tackyglue
Spray bottle
Scorebard small
Antistatic builtje
Liniaal 
Aftekenpotlood
Papiersnijder 
Craftmat, glas


Natuurlijk ook aan de binnenzijde wat accentjes aangebracht.
Omdat ik een zachte overloop van kleur wilde hebben 
heb ik natuurlijk een inkt brush gebruikt.
Helaas is op de foto de sfeer van deze creatie niet goed te zien
maar ik hoop dat jullie dat er een beetje bij kunnen denken...

Creatieve stempelgroetjes, Anja

1 opmerking: