woensdag 12 juni 2024

Life tree

Beste blogvolgers,

Soms is het nodig 
en dan vind ik het bijzonder, dat wij met onze 
creatieve hobby, ook daar een steentje aan kunnen bijdragen.

Gewoon even laten weten dat je aan iemand denkt,
of meeleeft, en steunt ook al is het vanaf een afstandje.


Dit was nu bij ons ook het geval en ik kan echt geen 
condoleance kaartjes op "voorraad" maken.
Soms hoor ik mensen dit zeggen maar ikzelf maak deze 
kaarten altijd heel erg vanuit mijn gevoel.
En daardoor kan ik pas een kleur kiezen en zo...



Hoe het kaartje gemaakt is, denk ik, duidelijk te zien.
Intussen is het kaartje al op bestemming
en werd erg gewaardeerd.


Gebruikte materialen

Kraftpapier
Blauw papier 250 gr. van PaintOn
Stempelinkt
Versafine clair, Acorn
Archival, Cobalt
Stempels
Boom van Craftsensations en
tekststempeltje van Crealies

Overig
DZ tape 6 mm
Tacky glue
Blending foam
Stans & Snijmachinen
Scoreboard


Creatieve groetjes, Anja


1 opmerking: