woensdag 24 april 2024

Trust on your own Wings

Beste volgers,

Ik wilde jullie een ander soort creatie laten zien.
Ik begrijp dat je niet zo snel voor zwart op zwart zal kiezen...
Maar juist dàt kan een super mooi resultaat geven.

Op de foto komt het zwarte papier wel wat donker grijs over
maar bij daglicht is het echt zwart op zwart goed te zien.


Voor de voorkant zijn de afdrukjes gemaakt met de versamark en 
het zwarte embossingpoeder. 
De cirkels zijn gestanst uit een afdruk die ik op het licht
zilverkleurig papier heb gemaakt. 
Ook hierbij heb ik het embossingpoeder gebruikt.
Ik heb deze rondjes op de juiste plaats terug gelegd en ze vastgezet met 3D-kit.
Op deze manier kan je ook subtiele hoogteverschillen creëren.

Zo is de binnenkant geworden.
De Compass is gestempeld en voorzien van zwart embossingpoeder
en met The Matrix stempel heb ik gedeeltelijk en heel lichte 
afdrukjes gemaakt door de stempel in mijn hand vast te houden
en geen stempelblok of zo te gebruiken.
De tekststempel, uit de Gladioli set, heb ik met Versafine clair, 
Nocuturne afgedrukt en ook hierbij het zwarte embossingpoeder gebruikt.
Ik heb het ook uitgetest met clear embossingpoeder maar met de
zwarte wordt het veel sprekender. 
De tekst heb ik in reepjes gesneden en de randjes voorzien van wat inkt en
ze, verdeeld over de voor- en binnenzijde, vast geplakt.
Het was eigenlijk mijn bedoeling ook een "salariszakjessluiting"
te maken, maar volgens mij zou dit zonde geweest zijn.
Dus heb ik het weg gelaten.

  

Gebruikte materialen

Stempelinkt

Stempels
 
      

   

Gereedschap

Lijm & Tape
 
Overig
3D-kit
Zwart papier
Zacht zilverkleurig papier

Wanneer je zelf aan de slag bent geweest naar aanleiding van deze
voorbeeldcreatie kan je dit ons natuurlijk laten zien in de
facebookgroep van Foamtastic Crafts.

Wisten jullie al dat De stenen winkel vanaf 16 maart definitief gesloten is?
En ook dat De Foamtastische Huiskamer dan
Foamtastic Crafts zal gaan heten?


Foamtastische stempelgroetjes, Anja

Alle eventuele weblinks verwijzen direct door naar
de webwinkel van De Foamtastic Crafts en/of IndigoBlu.nl.

3 opmerkingen: