woensdag 20 september 2023

CAS creatie


Hallo beste volgers,

Vandaag wil ik jullie weer een kaart laten zien.
Deze keer heb ik wederom gekozen voor een slimline model.
Het is uiteindelijk een CAS creatie geworden.


Wat is een CAS creatie nou eigenlijk???
CAS staat voor Clean and Simple wat letterlijk schoon en simpel betekend.
Het komt er een beetje op neer dat je een kaart maakt met
weinig maar wel met een groot effect.
Nou, dat maak ik maar weer even goed duidelijk he??? Ha ha

Dus een kaart maken met weinig gedoe, veel lege ruimte 
(waar wel over is nagedacht) en weinig materiaal gebruik.
Ik hoop maar dat jullie mij een beetje kunnen volgen en ...
Kijk naar mijn gemaakte kaart,
dan wordt het misschien wel duidelijk denk (hoop) ik.


Doordat de stempelafdrukjes, van alleen de bloemen, letterlijk in hokjes zijn 
gezet komen ze in een heel ander daglicht te staan.
En omdat ik de topkaart heb bevestigd met de 2 mm dikke foamtape 
krijgt het ook diepte.
Ook weer zo helder uitgelegd he?

Maar ik ga er vanuit dat jullie mij wel (nog steeds?) een beetje kunnen volgen.
Al met al ben ik erg tevreden over het eindresultaat.
Wat vinden jullie er van?
Laat het mij maar even weten!


Gebruikte materialen

Papier
Inkt
Distressinkt: Lumberjack plaid, Spiced marmalade
Seedles preserves en Dusty concord
Stempelinkt
Stempels


Overig
Papier distresser


Wanneer je zelf aan de slag bent geweest naar aanleiding van deze
voorbeeldcreatie kan je dit ons natuurlijk laten zien in de
facebookgroep van De Foamtastische Huiskamer.
Leuk!!!


Ik vind het heel fijn dat mijn Blog zo vaak bekeken wordt,
Maar ik zou het ook erg waarderen als je een vaste volger wil worden.
Je bent dan immers als eerste op de hoogte van de 
door mij gemaakte creatieve creaties!

Foamtastische groetjes, Anja

Alle eventuele weblinks verwijzen direct door naar
de webwinkel van De Foamtastische Huiskamer.

1 opmerking:

  1. Love this Anja, you used these goodies to the fullest, and the gorgeous florals and slim line design, is fabulous xx
    . ❤️

    BeantwoordenVerwijderen