woensdag 23 november 2022

Just for you Beauty


Hallo Allemaal,

Vandaag een kaartje waarbij ik de IndigoBlu stempels heb gebruikt.
Het zijn fijne rubber stempels die altijd een mooi resultaat geven.
Ik noem ze altijd echte 'Speelstempels.'
Welke techniek je ook gebruikt, deze
stempels maken je kaart tot een klein kunstwerkje.


Deze kaart is gemaakt met gebruik van 
de Sunflower mandela A6


Op het zwarte papier heb ik in elke hoek een afdruk gemaakt en 
bewerkt met clear embossingpoeder.
Op een stuk zwart papier van 9x9 cm. de hele stempel afgedrukt 
en ook bewerkt met clear embossingpoeder.
Vervolgens heb ik het ingekleurd met de Black Edition kleurpotloden
van Faber Castell.
De kleine accenten zijn wit van kleur en ook het papier,
 waarop ik de kaart gemat heb, is wit.
Natuurlijk ook aan de binnenzijde van de kaart wit
papier gebruikt en een stukje van de stempel met zwart stempelinkt
afgedrukt. Ook de tekst vond ik ook heel toepasselijk
bij deze creatie en deze is ook van IndigoBlu.


Gebruikte materialen
Stempelinkt
Embossingpoeder
Markers
Wink of Stella no. 999
Gellyroll, fine, medium en bold
Stempels

  

Overig
Kleurpotloden van Faber Castel, Black edition

Mocht het nou zo zijn dat U een product wil hebben waarvan geen link 
in dit blogbericht is opgenomen dan is het meestal bestelbaar 
via de mail  shop@foamtastisch.nl


Foamtastische groetjes, Anja

Alle weblinks verwijzen direct door naar
 de webwinkel van De Foamtastische Huiskamer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten