woensdag 26 januari 2022

Partners in Crime...


Welkom allemaal,

Op de 1 na laatste dag van het vorige jaar hebben 
Linda & Carlo een handtekening gezet bij de notaris.
Een handtekening voor het geregistreerd partnerschap.
Een heel belangrijke stap voor de toekomst.
Maar ik begreep uit haar reactie dat ze nog steeds hoopt dat hij 
een keertje "echt" op de knieĆ«n gaat! ha ha


De harten zijn eerst met de Distress kleuren bewerkt en daarna heb ik ze, 
om de beurt in de embossingfolder door de stansmachine gehaald.
Daarna heb ik, gewoon met mijn wijsvinger, de wax aangebracht. 
Heel voorzichtig een dun laagje, en dan weer een laagje enz. enz.
totdat ik tevreden was met het resultaat.
Ook heb ik het opgepoetst met een stukje keukenpapier.
De achtergrond is gemaakt door dezelfde kleurtjes Distressinkt
op mijn craftsheet te doen samen met wat water. 
Dit, met gebruik van een waaierpenseeltje, zo op het papier gespetterd.
Dit heb ik ook gedaan met de metalic waterverf.
De tekstjes gestanst en ook met inkt op kleur gebracht en opgeplakt.

 

Gebruikte materialen
Artist drawing papier 225 gr. van Schut
Dye inkt
Distress Oxide: Villainous potion, Hickory smoke
en Wilted violet
Waterverf
Shiny metallic water color, Champagne
Embossing folder
Hearts en Dots
Wax
Gilding wax, Vintage gold
Stansen
Cutting & Embossing dies Hearts van Craftsensations 
Essentials embossing text die no. 183 van Studio Light
Overig
Fanbrush
Heat tool
Blending tool
Dubbelzijdige tape
Foam tape 1 mm

Vrijwel de meeste producten zijn te vinden in de webwinkel van 
De Foamtastische Huiskamer of te bestellen via de mail.



Intussen hebben zij dit kaartje al ontvangen en 
ze vonden het helemaal leuk en toepasselijk.

Creative liefdesgroetjes, Anja

1 opmerking: