woensdag 13 oktober 2021

Beterschapjes...


Hallo beste volgers,

Vandaag laat ik een beterschapskaart zien die ik al 
een tijdje terug gemaakt heb.
En wel voor een, best wel, sjieke dame die een hartinfarct heeft gehad.


Jullie weten wel hoe dat dan gaat he?
Hup, alles op tafel en een mooie kaart maken..
En Huppakee, zo snel als mogelijk op de post..


Oh ja, hoe had ik het ook alweer gedaan???
Ach, dat was toen even niet belangrijk genoeg om op te schrijven
Maar toch wilde ik het even aan jullie laten zien.

  

Gebruikte Materialen
Artsit Drawingpaper 225 gr. van Schut
Dye inkt
Oxide: Victorian velvet en Spun sugar
Embossingpoeders
Clear sparkle white
Stempels
Hl no. 2 van Crealies
Stansen
Garden notes Dahlia van E. Craftdesigns
XXL no. 8 en CLCS no. 11 van Crealies
Overig
Het vierkant met het opengewerkte randje heb ik gekregen en 
ik kan, helaas, niet meer aan haar vragen welke stans het was.
 
Vrijwel de meeste producten zijn te vinden in de webwinkel van 


Intussen is ze erg goed hersteld en geniet ze weer volop van het leven!
Fijn he? 

Creatieve Beterschaps groetjes, Anja

2 opmerkingen:

  1. Prachtig kaart mooi papier heb je gebruikt
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een SUPER MOOIE kaart Anja. De bloemen en de blaadjes maken de kaart.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen