woensdag 16 december 2020

Commissioned


Hallo Lieve volgers,

Deze keer een kaartje die ik, zoals dat netjes heet, in opdracht heb gemaakt.
Ik krijg dat verzoek niet zo heel vaak hoor!

Maar als mensen het wel aan mij vragen wil ik altijd eerst een paar dingen weten.
Wat voor kaart of creatie moet het worden, voor een jubileum of verjaardag?
Welke stijl en welke kleuren vinden zij mooi?


Gebruikte materialen
Dik, glanzend stempel papier
Craftpapier
Dye inkt
Distress: Frayed burlap
Stempelinkt
Archival: Jet black
Pigmentpoeders
Shimmerpowder, Golden sparkler van Nuvo
Embossingpoeder
Gold, super fine
Stempels
Tekst, no. 39 van All & Create
Watering van American Art stamps
Stansen
Crealies XL no. 93, On the edge no. 101, 
Blaadjes en Set of 3 no. 50
Overig
Plakpareltjes, goudkleurig


Door het gebruik van het dikke, gladde en ietwat glanzende papier 
krijg je weer hele andere effecten.
Ook de kleuren komen dan weer op een andere manier tevoorschijn.
Helaas was de glans en de shimmer niet fotografeerbaar.

Ik werd erg blij van deze kleurcombi en de sfeer die de kaart uitstraalt.
Ook de ontvangers van deze creatie waren er 
"he-le-maaaaaal weg van" liet de opdrachtgever mij weten.


Het stempelen is wel een heel secuur klusje omdat je op dit gladde papier 
snel  "weg glijdt" en dan is je afdruk onscherp.


Blijf allemaal voorzichtig en gezond!

Creatieve groetjes, Anja

3 opmerkingen:

  1. Wat een supergave kaart maakte je Anja...top!
    Door die dingen te vragen krijgt het wel een persoonlijk tintje vind ik ook!
    Fijne dag, groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laat ik nou the BEAUTY gevonden hebben.....heel erg MOOI kaartje Anja.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie gave kaart Anja!
    Mooie kleuren en details.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen