woensdag 26 augustus 2020

Verjaardag Marijke


Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een verjaardagskaartje laten zien.
Deze heb ik gemaakt voor mijn zus.


Gebruikte materialen
Zwart kaartpapier 210 gr
Artist Drawing paper 225 gr van Schut
Zwart vloeipapier
Dye inkt
Oxide: Broken china, Dusty concord, Faded jeans 
en Chipped sapphire
Stempelinkt
Versafine Clair: Nocturne
Archivel: Jet black
Pigmentpoeders
Perfect pearls: Turquoise licht en donker, Forever violet, 
Pearl en Interference violet
Embossingpoeder
Clear, super fine 
Stempels
Time flies van Vilda stamps
Gefeliciteerd van Arts talent
Butterfly van Unity stamps
Stansen
Set of 3 no. 50 en Creatiev shape no. 11 van Crealies
Thinlits van Tim Holtz
Overig
Jolee's Bling
Glossy accents


Ook op het zwarte basiskaart heb ik de vlinder langs de randen 
gestempeld met embossing-inkt.
Daarna bewerkt met de perfect pearls.
 
Op de witte kaart heb ik met de inkt willekeurige lijnen aangebracht
 Dit heb ik, eerlijk waar, afgekeken bij Eileen Godwin.
Zij is een kunstenares met het gebruik van de distress inkten.
Kijk ook eens even bij haar op haar Blog.
Echt de moeite waard hoor! 

Zo ziet de binnenkant er uit.
Hiervoor heb ik dezelfde stempel gebruikt als voor de zwarte basiskaart.

Als je deze vlinder in het echt zou kunnen zien, dan zie je nog veel 
meer kleuren en een hele mooie glans.
Maar helaas krijg ik dat niet gefotografeerd.

Creatieve groetjes, Anja 

2 opmerkingen:

  1. En toch vind ik die vlinder en bloemen nu al SUPER MOOI ☺☺☺
    Het is jou wel toevertrouwd om zulke blinkende vlinders en bloemen te maken.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, your butterfly is so beautiful. I can see the colours in by making the picture bigger on my iPad. Hugs Mrs A.

    BeantwoordenVerwijderen