woensdag 24 juni 2020

Effe nodig...

Hallo volgers,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien wat ik gemaakt heb voor mijn zus.
We hebben een heftige periode achter de rug en dat kwam niet alleen door Covid-19.
Mij gevoel gaf aan dat ik deze kleuren moest verwerken 
op een kaartje speciaal voor haar.
En natuurlijk luister ik daar dan naar...


Gebruikte materialen
Artist drawing paper 250 gr van Schut
Zwart kaart papier
Dye inkt
Oxide: Dusty concord, Chipped sapphire en Shaded lilac
Stempelinkt
Versafine Clair, Medival blue
Embossingpoeder
Sparkle white
Stempels
Vlinder is van Unity Stamp Company
Mini stars, mini bloemen van lavinia stamps
Tekst van 't Scrapbook atyelier
Stansen
XXL no. 27 van Crealies
Overig
Gelli plate ΓΈ 10 cm
Sharpie paintpen white
Micron fineliner 005
Brayer


Ik heb de ronde gelli plate voorzien van inkt met de brayer 
 en water en vervolgens als een stempel afgedrukt op het papier.
Ik heb het even de tijdgegeven zodat de inkt zich,
als het ware, kon settelen.
Elke keer als ik deze techniek gebruik is het weer een 
super verrassing wat er tevoorschijn komt.

Binnenkant

Door zowel de zwarte basiskaart als de oplegkaart te 
voorzien van afgeronde hoeken wordt de hele kaart als het ware, 
wat zachter en krijgt daardoor een meer gebalanceerde uitstraling.
De kleine bloemetjes die ik onderin heb gestempeld geven mij een blij gevoel.


Mijn zus was heel erg blij met dit kaartje en het kwam gelijk haar hartje binnen.
Helemaal goed dus. Ja, het was 'gewoon' effe nodig.

Creatieve groetjes, Anja

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooi gebaar dit kaartje voor je zus Anja....het is ook een prachtig kaartje en fijn dat het zo goed ontvangen werd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is heel mooi gedaan Anja, echt prachtig!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen