woensdag 13 mei 2020

An Dré Kaart...


Hallo lieve volgers,

Een verjaardagskaart voor een man waarvan ik heel vrolijk wordt.
De kleuren-mix en de laagjes die ik gemaakt heb met de stencils 
en stempels bleken Super goed bij elkaar te passen.


Gebruikte materialen
Artist Drawingpaper
Paarskleurig linnenpapier
Dye inkt
Oxide: Lucy clover en Salty ocean
Stempelinkt
Versafine Clair: Fantasia
Waterverf
Shiny metalic watercolor sparkle: Green, Blue, Purple en White
Stencil
Mini stencil Tim Holtz Set 1
Stempels
"Make today great" van Craftsensations
"Van Harte" van boekenvoordeel
Stansen
Circles large van Spellbinders
XXL no. 80 van Cealies
Tandwielen en wijzers van CraftEmotions

 

Op deze kleine detailfoto's zie je wat meer van de achtergrond
 zoals bijvoorbeeld het ghost effect.
Net zoals de ienie mini kleine spettertjes in verschillende kleurtjes.


Ook heb ik aan de binnenkant van de kaart gedacht.
Hiervoor heb ik de restjes van het, op kleur gebrachte, 
papier en wit papier, wat voorzien is van een beïnkt randje, gebruikt.



Laten jullie mij ook even weten of je blij bent geworden van deze creatie?

Creatieve groetjes, Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten