woensdag 22 januari 2020

Petje af!


Hallo allemaal,

Jullie merken wel dat ik erg achter liep met het laten 
zien van de december-creaties.
Maar ik ben drukkies met de inhaalslag bezig ha ha.
Ook deze kaart is voor een december-jarige.
Hij is erg gecharmeerd van zwart en witte creaties.
Ik merk bij mijzelf dat het elke keer weer een grote uitdaging is 
om met deze tinten een kaart te maken.


Gebruikte materialen
Artist Drawingpaper 225 gr.
Zwart kaartpapier
Dye inkt: Distress Oxide en Black soot
Stempelinkt: Versafine Clair, Nocturne
Embossingpoeder: Rocky road en Clear super fine
Resist spray van Ranger
Texture paste van Ranger
Shimmerpowder: Storm cloud van Nuvo
Nestabilities: Circles large
Deco Stencil van Craftsensations
Hand emboss- en borduurmal van Erika's 
Foamtape
Plaksteentjes Zilver

Stempels
Geraamte mannetje van de stempelwinkel
Tekststempel van Crealies



Ook in deze kaart zit weer een boodschapje verstopt 
en dat is in veel van mijn creaties het geval.
Af en toe zal ik het uitleggen maar niet altijd hoor.....

Deze kaart is voor mijn fysiotherapeut die mij al jaren begeleid
in het beheersbaar houden van de pijn.
En ik neem mijn Petje voor hem af hoor!!!



Creatieve groetjes, Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten