zondag 13 oktober 2019

Lieve Groetjes...


Beste volgers,

Voor deze dag een stempelkaart gemaakt in natuurlijke kleuren.


Gebruikte materialen
Rood linnen papier
Groen kaart papier
Inkt: Peeled paint en Forest moss
Oxide: Forest moss
Versafine Clair: Shady lane, Pine cone en Nocturne
Archival: Plum
SU ink: Rose red
Brusho: Yellow, Moss green, White en Yellow ochre
Perfect pearls: Biscotti spray

 
Heerlijk met allerlei inkten aan de slag gegaan en er lekker op los gestempeld.
Nou ja, los??? Nee, netjes in een ronde vorm maar verder alles 
door en over elkaar heen.
Ik heb diverse merken stempelinkt gebruikt maar, maar 1 stempel merk.
Dus die Bits & Pieces zijn met heel veel verschillende stempelinkten te gebruiken.

Crealies Basis/Basic
Watercolor paper 200 gr
Crealies Stansen/Dies
Crea-Nest-Lies XXL no. 08
Crea-Nest-Lies XXL no. 84
Crealies Stempels/Stamps
Bits & Pieces no. 91
Bits & Pieces no. 141
Bits & Pieces no. 143
Bits & Pieces no. 147
Bits & Pieces no. 151
Bits & Pieces no. 153
Bits & Pieces no. 154
Tekst & Zo Duo Font no. D01

Lieve mensen, dit is ook mijn laatste bijdrage als lid van het Crealies team.
Mijn manier van Creëren, kleurgebruik en vormgeving
past niet meer in de toekomstplannen van Crealies.
Ik heb het 7,5 jaar met veel plezier gedaan en ben er erg
 Trots op dat ik er deel van uit mocht maken.
Maar ik ben ook erg trots op wat alle leden van 
Crealies Designteam al die jaren hebben gepresteerd.

Blijf allemaal mooie dingen maken!
Ikzelf zal eerstkomende tijd weken minder fröbelen
omdat ik er voor mijn zeer ernstig zieke vriendin wil zijn.

Creatieve Crealies afscheidsgroetjes, Anja

1 opmerking: