dinsdag 27 augustus 2019

Blogestafette dag 4 Day 4


Hallo hoppers,

Van harte welkom op de vierde dag van de zesde Crealies blogestafette van 2019.
Gisteren hebben jullie uitgebreide Halloween creatie van Patty
kunnen bekijken en vandaag is het mijn beurt.
Ik ben aan de slag gegaan met een nieuwe Cardzz stans.

Zien jullie het al voor je???
Een mooie gedekte tafel voor het kerstdiner???
Nee, ik ook nog niet hoor!
En toch heb ik, juist hiervoor, iets gemaakt.


 Gebruikte materialen
Lichtbruin, geribbeld papier van papicolor
Fletsgroen, geribbeld papier van Papicolor
Diep donker rood papier van Juma
Inkt: Aged mahogany
Archival: Jet black
Strass steentje donker rood.

 
Het is een, soort van, servetring geworden
met ruimte voor menukaartjes.

Wat een onwijs leuke kerst-ornamentjes zitten er bij de stans.
En Ohhhh, die strikjes van de nieuwe partz stans. 
Ik ben helemaal Fan, maar dat zagen jullie vast al wel.


Crealies Basis/Basic
Gold paper, Mat 5 x A4
Crealies Stansen/Dies
Cardzz no. 17  
Partzz no.  35 
Labelzz & Tagzz no. 14
Uno no. 40
Crealies Stempels/Stamps
Tekst & Zo no. D-19
Tekst & Zo no. K24 
  

Komen jullie ons morgen weer bezoeken?
Dan zal Anita haar creatie,
gemaakt voor deze blogestafette, laten zien.
Heb je misschien wat estafette creaties gemist?
Kijk dan even vanaf de eerste dag met Wilma haar creatie.

Creatieve groetjes, Anja


Geen opmerkingen:

Een reactie posten