vrijdag 12 juli 2019

How Did.......Part Two


Hallo Allemaal,

Vandaag kan ik jullie de twee pagina's uit mijn "werkboek" laten zien.
Zo ziet het eruit wanneer je de de labelpagina hebt omgeslagen.
Zie het blogbericht van gisteren.


Gebruikte materialen
Artist Drawing paper 225 gr. van Schut
Inkt: Shaded lilac
Oxide: Shaded lilac, Chipped sapphire, Lucky clover en Stormy sky
Versafine: Medival blue
Embossingpoeder: Iridescent ice
Expanding mouse van Nuvo
Glimmerpaste van Nuvo

Door nu met de bijgeleverde smalle stans, met de 6 gaatjes,
bepaal je zelf hoe lang of hoe groot de bladzijde zal zijn.
Deze bladzijde is gemaakt van 1 A4 vel papier.
Zie voor uitleg Blogbericht How Did part one.

 

Op deze detail foto's is te zien hoe de Bits & Pieces gebruikt zijn.
De ene keer heel duidelijk zichtbaar en de andere keer juist heel subtiel. 

 

Ook het gekreukelde papier en de gedetailleerde stiksteekjes 
langs de randjes van de cirkeltjes zijn nu goed te zien.

 

Ook heb ik weer lekker met de stencilzz gespeeld en er inkt
 en allerlei andere smurries op en doorheen gesmeerd.


Crealies Stansden/Dies
Crea-Nest-Lies XXL no. 21
Crea-Nest-Lies XXL no. 33
Crealies Stempels/Stamps
Bits & Pieces no. 07
Bits & Pieces no. 57
Bits & Pieces no. 62
Bits & Pieces no. 91

Bits & Pieces no. 133
Bits & Pieces no. 166

Bits & Pieces no. 167
Crealies Stencils
Masks & More Mini no. 107
Stencilzz no. 201
Stencilzz no. 202
Crealies for Journalzz & Plannerzz
Planner semi transparant met insteekhoes no. 899
Journaling en Planner pagina met extra laag no. 999
Weekdagen NL no.605
Binder reinforcement shapes no. 650
Texto Small no. 99
Alfies no. 01
Alfies no. 02
Weekdagen NL no 105
Maanden NL no 101

Creatieve groetjes, Anja


2 opmerkingen:

  1. Heel leuk dat jij de gebruikte materialen ook gedeeld hebt. In mijn vrije tijd maak ik veel van deze kaarten. Ik zal jouw kaart proberen te maken. Alleen moet ik eerst naar evelines design voor de materialen, want die heb ik niet in voorraad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor je reactie ;-)
    Als je vragen hebt stuur me maar even een berichtje, desnoods via facebook.

    BeantwoordenVerwijderen