dinsdag 8 januari 2019

Adrie kaart


Heeeeeeeey,

Daar ben ik weer met een nieuwe creatie.
Het is een verjaardagskaart voor de man van een hobbyvriendin.
Ik heb deze kaart gemaakt met de Cardzz no. 12 stans.
Een onmogelijke kaart...???
Nee, hoor je kan er zòòòò veel kanten mee op.
Ik zelf kon er ook niet mee stoppen.


Voorzijde

Gebruikte materialen
Artist drawing paper Van Schut
Oxide inkt: Twisted citron, Peeled paint en Forest moss
Embossingpoeder: Antique gold van Ranger

 Achterkant

Ook deze keer het papier op kleur gebracht met de distress Oxide inktjes.
Hiermee heb ik ook de tekst gestempeld door met elke kleur nat te stempelen.
Dus de inkt hier en daar aangebracht op de stempel, 
besproeid met water en daarna afgedrukt op het papier.
Daarna met de "open" stempel de contouren gestempeld en
 embossingpoeder gebruikt.
Vervolgens met de waterpenseel, alleen aan de onderkant van de tekst,
de inktkleuren laten "bloeden".
  


Crealies Stansen/Dies
Crea-Nest-Lies XXL no. 08
Crea-Nest-Lies XXL no. 18 (uit collectie)
Cardzz no. 12
Crealies Stempels/Stamps
Tekst & Zo HL 01
Tekst & Zo HL 01A

Ik weet inmiddels dat de kaart goed is aangekomen en dat hij op de kast 
staat te pronken tussen de vele andere verjaardags-wensen.



Creatieve verjaardagsgroetjes, Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten