woensdag 20 juni 2018

Afgestudeerd....


Hallo allemaal,

Wat vind ik het weer fijn dat je even langs komt om de door mij 
gemaakte creaties te bekijken.
Ik geniet ook altijd enorm van de reacties,
zowel hier op het blog als via facebook.
Dank jullie wel daarvoor

Deze kaart is gemaakt voor een vriend van mijn dochter 
die nu, ein-de-lijk, heeft kunnen afstuderen als Fysiotherapeut.
Alle toetsen en stages waren gehaald maar op de 
goedkeuring van de afstudeerscriptie heeft hij bijna 2 jaar moeten wachten.


Gebruikte materialen
Artist drawing paper van Schut
Gebroken wit, linnen papier
Oxide inkt: Vintage photo en Faded jeans
Borduurgaren, goud glitter
Embossingpoeder: Pearl gold
Perfect pearls: Heirloom gold
Sharpie: Paintpen white
Stempels
Tekst: Family stamps van Doe maar Creatief
Crealies XXL no. 42 en Set of 3 no. 45


De achtergrond is gemaakt met diverse laagjes distress oxide inkt en water.
Daarna heb ik er een laagje perfect pearl spray over heen gedaan.
Nadat alles goed droog was heb ik er nog wat gespetterd met de sharpie.
De sierlijke gaatjes, die zijn ontstaan door het gebruik van de XXL stans no. 42, heb ik gebruikt om wat draadjes glittergaren doorheen te halen.


Feestelijke en creatieve groetjes, Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten