vrijdag 11 mei 2018

Sandrine kaart


Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een verjaardagskaart 
zien gemaakt voor mede DT member Sandrine.
En de nieuwste mounted rubber Crealies stempels geven 
weer een heleboel mogelijkheden erbij.
Voor deze creatie heb ik nummer 06 gebruikt samen met een 
Engelstalige tekst-stans.


Gebruikte materialen
Artist drawing paper van Schut
Oxide inkt: Vintage photo, Fossilized amber, 
Walnut stain, en faded jeans
Wax: Ica gold van Alchemy
Perfect pearls: Heirloom gold
Embossingpoeder: Gold, super fine

Ik heb een Engelstalige tekst gebruikt 
en dat terwijl Sandrine Franstalig is....
Lekker handig weer van mij.
Maar ik wens haar toch een fijne verjaardag met een boel 
lieve en mooie momentjes toe.


De achtergrond is gemaakt met de diverse kleuren Distress Oxide inkten.
Hiermee heb ik in het totaal 8 laagjes aangebracht.
Nadat dit goed droog was heb ik gestempeld met emboss-inkt en een 
goudkleurige embossingpoeder gebruikt.
Vervolgens heb ik de afdruk 'ingekleurd' met diverse materialen 
die een subtiele glans achter laten.

    

Crealies Stansen/Dies
Crea-Nest-Lies XXL no. 07
Crea-Nest-Lies XXL no. 08
Set of 3 no. 50
X-tra no. 101 
Textdies no. 109
Crealies Stempels/Stamps
Mounted Rubber stampzz no. 06 


Creatieve Stempel groetjes, Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten