dinsdag 8 augustus 2017

Adriana


Hoi hoi,

Deze kaart wil ik jullie echt niet onthouden.
Het is een verjaardagskaart gemaakt voor een dansvriendin.
De hele sfeer en de kleuren zijn precies wat bij haar past.
Als mij dat is gelukt...
wordt ik daar zooooho blij van 
😄😊😊
Hebben jullie dat ook wel eens???


Gebruikte materialen
Wit papier van Schut 225 gr
Brusho: Gamboge en Vermilion
Inkt: Spiced marmalade, Bundled sage, 
Barn door en Worn lipstick
Vlinder-stempel: Weet niet van welk merk.


 XXL no. 50, Set of 3 no. 43, Duo Dies no. 43
Double fun no. 30 en Tekststans no. 16 van Crealies

  

De vlinder-stempel heb ik eerst voorzien van inkt, 
daarna besproeid met water en toen pas afgedrukt op het papier.
Dit geeft een heus aquarel effect.
Zo krijgen je, al wat langer in de kast liggende stempels,
weer eens een kans om zich van een andere kant te laten zien Ha ha.


Creatieve groetjes, Anja

2 opmerkingen:

  1. Oh wat n knallende kleuren, heerlijk. Erg mooie inkt techniek en ja het nat sprayen van stempels levert zeker mooie effecten op.
    Altijd blij verrast als er op t papier komt wat ik in mijn hoofd heb...

    BeantwoordenVerwijderen