woensdag 19 juli 2017

Miriam Kaart


Een heel feestelijke welkom...

Vandaag een verjaardagskaart voor een mede Crealies Design Team lid.
Zij was in juni jarig en heeft de kaart inmiddels ontvangen.
Nu is het zo ver dat ik hem ook aan jullie kan laten zien.


Gebruikte materialen:
Wit papier van Schut 225 gr.
Zwart kaart papier
Ditress Oxide: Faded jeans, Worn lipstick 
en Wilted violet
Wax: Platinum van Inka gold
Embossingpoeder: Clear super fine en Primary ebony
Embossfolder: Hobbidee 4058

Stempels:
Fijne Dag, gekregen op Artspecially
Bloemen van Lavinia stamps
Blaadjes van Craftemotions

Stansen
XXL no. 8, Set of 3 no. 06 en
On the edge no. 19 van Crealies


De embossfolder heb ik eerst voorzien van embossinginkt en daarna pas, 
met het zwarte papier erin, door de Double Do gedraaid.
Vervolgens het embossingpoeder er overheen gestrooid 
en verwarmd met de heattool.


Met de On the edge stans dit in stukjes verdeeld om dit later op de 
ondergrond te kunnen plakken.
Deze ondergrond heb ik gemaakt met de Distress Oxide inkten 
en ohhhwooo wat is dat toch fijn speelgoed ha ha.
 

De vlinders en de stempelafdrukjes bewerkt met zwart embossingpoeder.
Het tekstlabeltje heb ik gemaakt met de on the edge stans door die willekeurig rondom de tekst te leggen en uit te stansen.
Eigenlijk een vrije vorm gemaakt.
Natuurlijk ook de binnenzijde voorzien van een mooi stukkie papier.....


Creatieve verjaardagsgroetjes, Anja

3 opmerkingen:

  1. Oh ik weet niet waar ik allemaal tegelijk moet kijken! Wat je doet met de embossfolder en versafine is wel heel erg gaaf, daarentegen het oxide effect wederom geweldig, die kleuren. Gebruik je trouwens een versamark pen om de embosspoeder op de vlinders te krijgen?
    Ik krijg zin om iets na te apen....Het in stukjes snijden van de oplegkaart en deze zo te verdelen over het geëmbosste papier, erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor je leuke reactie Christine.
    Nee ik heb de vlinders (gesponst met versamark) Met de pen zou het, voor deze creatie, te netjes worden. Ik ben benieuwd naar je na aap aktie :-) Houd je me even op de hoogte?

    BeantwoordenVerwijderen