donderdag 2 februari 2017

Blogestafette tour

Aha daar zijn jullie,

Gaaf hé? Zo'n blogestafette en als het goed is 
ben je gisteren op het blog van Hennie geweest. 

En vandaag sluit ik het rijtje af met deze kaart.
Ik heb gewerkt met drie hele nieuwe 
stansen namelijk de Crea Nest Lies XXL no. 56, 
Inside or Out no. 09 en de Decorette no. 43

Het is een easelkaart geworden
Speciaal voor jou!!!
Het heeft een gestempelde rand, een open bloem en 
"vogels" in volle vlucht in de lucht.
De vlinders zijn, als het ware, 
onderweg naar de bloem.


Gebruikte materialen:
Crème papier
Donker paars papier
Inkt: Perfect plum

Ik heb eerst het middengedeelte van het 
papier gestempeld en pas 
daarna het middengedeelte eruit gestanst.


De 3 vogels zijn de 'left overs' 
van de nieuwe Inside or Out stans.

Crealies Stansen/dies


Crealies Stempels/Stamps


Wil je niets missen???
Meld je dan even aan als volger van mijn blog!
Heel veel Hop plezier en piep je ook af en toe even langs op Facebook ???

Creatieve groetjes, Anja

De paars gekleurde links in al mijn blogberichten verwijzen direct 
naar de artikelen in de webwinkel van Crealies.

2 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Anja. Heel leuk die nieuwe hoek malletjes.
    Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n cool design Anja! Hou van die sterven bezuinigingen en de achtergrond die u hebt gemaakt! Hebben een heerlijk weekend en dank u voor het bezoeken van mijn blog van vandaag! Hazel xx

    BeantwoordenVerwijderen