maandag 11 juli 2016

Happy Summer


Hallo Blogestafetters,

Vandaag is de tweede dag van de zesde 
en zomerse Crealies Blogestafette.

Gisteren hebben jullie al een creatie van Wilma kunnen bewonderen 
en morgen zal ook Hennie jullie weer iets nieuws laten zien.

Maar vandaag is het mijn dag. (LOL)
Ik heb een kaart gemaakt met een nieuwe en spannende stans 
namelijk de 3 double stitched circles.
Deze stans is er ook in de vierkante vorm.


 Crealies Items:

De rondjes die je "over" houdt samen met 7 extra gestanste rondjes zijn trapsgewijs in een cirkel gelegd en vastgelijmd.


De kleinste vorm van de X-tra stans heb ik 9 keer uit gedraaid en samen
in een cirkel in elkaar 'gehaakt' en natuurlijk ook vast gelijmd.



Verder heb ik gebruikt:
Wit papier
Inkt: Wild honey, Chipped sapphire, Salty ocean,
Dusty concord en Blueprint sketch.
Embossingpoeder: Pearl gold en Clear super fine
Perfect pearls: Pearl en Heirloom gold (spray)

Creatieve Blogestafette groetjes, Anja

De paars gekleurde links in al mijn blogberichten verwijzen direct 
naar de artikelen in de webwinkel van Crealies.

5 opmerkingen:

  1. Heel mooi Anja maar ik zie niet goed hoe je die nieuwe stans dan gebruikt op je zijpanelen. De uitgestanste cirkels die je in het midden tot een bloem hebt verwerkt zie ik wel. Maar het ziet er super uit. Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaart Anja

    XXX Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kaart ziet er fantastisch uit, een lust om naar je creaties te kijken. Dikke duim 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kaart ziet er fantastisch uit, een lust om naar je creaties te kijken. Dikke duim 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een zomerse kaart, heerlijk! Ik begin ook steeds groter fan van Crealies te worden: heel betaalbaar en vaak heel originele stansjes.
    Heb zojuist de koffer box stans besteld....zo leuk en zoveel mogelijkheden.

    BeantwoordenVerwijderen