maandag 14 december 2015

Extraatje


Hallo medefreubelaars,

Vandaag laat ik jullie een ingelijste bloem zien.
Dit had ik gemaakt als extraatje voor Annelies.
Helaas is het, door het glas, te kwetsbaar om 
het mee te nemen naar een beurs.
Ze was er niet echt blij mee.

Maar ik wil het jullie toch even laten zien want een paar 
van deze kleine lijstjes kunnen een kaal stukje muur mooi opvrolijken.


Gebruikte CreaLies Items


Het achtergrond papier is op kleur gebracht met inkt en water.
Voor de bloem heb ik Brusho gebruikt en afgewerkt met embossingpoeder.


Verder heb ik gebruikt
Wit glanzend papier 
Distressinkt: Dusty concord, Shaded lilac
 en Faded jeans
Stain: Brushed pewter
Brusho: Violet
Embossingpoeder: Pearl Silver en Clear super fine

Het houten lijstje is eerst ingesmeerd met gesso, daarna zijn de 
zijkanten gestempeld met de Bits & Pieces met een hele lichte lila kleur en bestooid met clear embosspoeder.
Helaas is dat effect niet goed op de foto te zien.
Nadat alles netje op zijn plaats zat heb ik het glas weer terug geplaatst 
en vast gekit.

Creatieve groetjes, Anja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten