dinsdag 24 december 2013

Bijna Kerstmis...

 
Vandaag, de dag voor Kerstmis,
wil ik jullie deze kaart laten zien.
Het is een kaart geworden met een mooie sfeer, 
mooie kleuren en geeft me een goed gevoel.
 
Daar draait het toch om met Kerst...?
Een goed, tevreden en gelukkig gevoel...
Dat je wil delen met anderen...
 
Ik wens iedereen onwijs
gezellige kerstdagen toe!


Gebruikte materialen:
Gebroken wit papier
Distressinkt: Faded jeans, Dusty concord, Chipped sapphire, 
Stormy sky en Black soot
Perfect Pearls: Forever violet
Embosspoeder: Silver hologram sparkle
Lavinia stamps
Dennentak is van inkadinkado
Crealies producten:
Crea nest lies dies: CL nest 06
Tekststempeltje: 'Prettige feestdagen'
 
Geniet van een goed gevoel!

Creatieve groetjes, Anja

7 opmerkingen:

  1. Inderdaad Anja , Een goed, tevreden en gelukkig gevoel...
    Daar draait het om .Prachtige kaart en hij straalt zoveel warmte uit .
    Bedankt groetjes Henriƫtte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Anja, mooie kleur.
    Ik wens jou ook fijne kerstdagen.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart schitterend, ik hou van die kleur !
    Hele fijne gezellige vakantie en feestdagen,
    lekker genieten en knutselen.
    Een goede kerst ☺
    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart is dit zeg. Ik wens je heel fijne dagen . liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart,mooie kleuren.

    Hele fijne dagen Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat gaaf!! dit is heel mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat prachtig!!! Zo mooi opgebouwd en zo fijntjes met die elfjes!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen