vrijdag 23 augustus 2013

Frame...


Crealies vrijdag...
 
Hallo allemaal en vooral Cj's, Inge, Chantal, Glenda, Jeanette, Ingrid en Jopie wil ik van Harte welkom heten als volgers van mijn blog!
 
De zomervakanties lopen nu ten einde dus is mijn 
Crealiesdag weer lekker op de vrijdag.
 
De kaart die ik deze keer voor Crealies heb
gemaakt heeft een rustige sfeer en is vanaf zaterdagmiddag op de beurs in
Den Bosch bij kraam 170 in het echt te bekijken.


Gebruikte materialen:
Wit linnen papier
Distressinkt: Spiced marmelade, Dusty concord en Festive berries
Embosspoeder Transparant Sparkle white
 
Crealies producten:
Frame doodles CL FD 01
Creative flower CL CF 20
 
Het bloemenhart is gemaakt van de kleinste bloem. 
Deze heb ik ondersteboven in het hart geplaatst.
 
Creatieve groetjes, Anja

4 opmerkingen:

  1. Hij is heel mooi je kaartje met deze geweldige
    bloem ☺

    Gezellig (knutsel) weekend
    Liefss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schattig "doodle" kaartje met die mooie nieuwe mallen en de bloem is ook prachtig van kleur, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Anja,
    wat een mooie kaart zo vrolijk van kleur!
    groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow alweer een heel mooi en rustig kaartje, helemaal SUPER,
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen