dinsdag 2 juli 2013

Doedelen...


Even ontspannen...
 
Wat doe jij tijdens een vergadering?
Of tijdens een telefoongesprek?
Velen zitten dan wat te kriebeltekenen .....
Doedelen heb ik afgeleid van het woord doodle, 
wat nutteloos tekenen en het opvullen van allerlei open vormen betekent.
 
De vakantieperiode is nu aangebroken, dus wat is er dan fijner om op deze ontspannen manier toch met je hobby bezig te zijn.
   
Deze kaart heb ik gemaakt met de medaillonstempels van Crealies en een zwart schrijvende fineliner op blauw papier.


Gebruikte materialen:
Zwart, glad en ijsblauw stuctuurpapier
Watervaste stempelinkt
Fine liner zwart
Zilver lint
Crealies producten:
Medaillon stempel CL MS 02
Creative border CL CB 20
 
Ontspannen creatieve groetjes, Anja

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan Anja!!! Ziet er super uit! Ik vind het heerlijk, dat doedelen.. Zo heb ik het nog niet eerder gedaan, ik ga het onthouden!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Anja,
    bedankt voor de leuke tip,
    wat een fris leuk kaartje is dit!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dear Anja, your blog is amazing, your art works are fantastic!hanks for visiting my blog and your lovely comment.I'm your new follower!
    Have a nice weekend,
    lieve groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen