woensdag 28 november 2012

Super...


Hallo allemaal,
 
Mijn vriendin haar dochter heeft eindelijk de sleutel van 
haar nieuwe appartement gekregen.
En natuurlijk hoort daar een echte "sleutelkaart" bij.
Het was echt een feestje om hem te maken en ik, evenals mijn vriendin haar dochter, zijn erg blij met het eindresultaat.


Sleutel en hoekjes zijn uitgedraaid door twee lieve hobbymaatjes van mij. 
Bedankt meiden!
  
Gebruikte materialen:
Crème papier
Distressinkt: Crushed olive, Peeled paint
en Brushed corduroy
Stempel van Kaisercraft
Embosspoeder goldi en clear super fine
Bloem van Crealies CL CF 25
Blaadjes van Crealies CL CS 11
Crealies tekststempeltje
Lintje, plakparels en borduurgaren.
 
Creatieve groetjes, Anja

8 opmerkingen:

  1. Hoi Anja,
    Het eindresultaat is inderdaad SUPER in (volgens mij) je favoriete kleuren ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ga ik toch wel even van blozen hi hi hi .
    Mooie creatie Anja ,super warme kleuren , mijn complimenten .
    Groeten Henriëtte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super kaartje heb je hier gemaakt, wowwww.

    Fijne donderdag, grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Anja,
    hier staat weer een super mooi kaartje, mooie kleuren heb je gebruikt.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Anja,
    super de super mooi verwerkte sleutel!
    Mooi kaartje!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja,

    Ik kom weer even kijken en zie weer hele mooie kaartjes staan.
    Leuke vrolijke kaartjes.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen