woensdag 3 oktober 2012

Birthday...


Een hele goede middag allemaal,
 
Ben lekker bezig geweest met het maken van een kaart voor een jarige vriendin.
Inmiddels heeft zij hem al gekregen dus kan ik hem ook aan jullie laten zien.

 

Gebruikte materialen:
Crème papier
Distressinkt: dusty concord en victorian velvet
Achtergrondstempel: Kaisercraft
Crealies tekststempeltje
Crealiesblaadjes CL CS 11
Crealies bloemenstans CL CF 25
Crealies Labels & more Cl LM 04
Crealies nonstopstempel CL nss 01
Embosspoeder super fine clear
Distress markers
3D kit, Dz tape en een touwtje
 
Op de achtergrond is gestempeld met inkt en bewerkt met de embosspoeder.
De bloemenhartjes zijn gemaakt met alle drie de rondjes 
van de gaatjesmaker die bij Labels & more zit.
De randen zijn geruwd wat altijd een extra mooi effectje geeft.
In de grote label zit een kleine labeltje geschoven
met de tekst "Voor jou" gestempeld.
Met de distress markers heb ik de nerfjes op de blaadjes getekend.
 
En mijn vriendin.....Ze is heel blij met de kaart :-)
 
Creatieve groetjes, Anja

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart zeg,
    met hele mooie kleuren.
    Wat je met inkt al niet kan doen ☺

    Grtjs Erica.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt! Ik kom via Wilma op jouw blog en zie dat je heel mooie dingen maakt met inkt. Ik ben je dan ook gelijk gaan volgen.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Monique, welkom op mijn blog!!!
    Als je zelf ook een blog hebt wil je me dit even laten weten??? Dan kan ik ook jou creaties bekijken.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, hoi Anja,
    De bloemen-♥♥♥ vind ik helemaal GEWELDIG en de rest ook ☺☺☺. De kleurencombinatie is SUPER.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anja,

    Dat is een mooi geheel en prachtige kleuren.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja,

    Dit is weer een super mooi kaartje en net wat Wilma schrijft, wat een super mooie bloemen, geweldig mooi.
    lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan me voorstellen dat ze er blij mee is, mooi hoor!!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Anja.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen