woensdag 16 oktober 2024

Ik ben al 2...


Lieve mensen,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik gemaakt heb voor 
onze jongste buurman. Hij is al twee jaar geworden!
Tjonge, wat gaat de tijd toch snel.
Maar 1 ding is naar mijn mening echt nog hetzelfde gebleven...
Niemand heeft zo'n knap buurmannetje dan wij ;-)


Ook deze keer met het 225 gr, Schut papier gewerkt.
Maar volgens mij moet deze techniek ook met aquarelpapier lukken.

Ik heb eerst de oplegkaart en alle overige vierkanten
op maat gesneden en/of gestanst.
Direct met de inkt-pad in de hand alle randen voorzien van de 
inktkleuren die ik hiervoor heb uitgekozen.

Daarna elk onderdeel, stuk voorstuk, rustig langs de randen nat gesprayd
en daarna laten drogen. Ik wordt er elke keer weer blij van. 
Dit is zo leuk om te doen en het resultaat
is ook elke keer weer verrassend.

Ook heb ik de gewone Distress inkt gebruikt voor het afdrukken 
van de twee ballonnen samen met de stampingplatform.
Op deze manier kon ik de stempel gedeeltelijk kleur geven
afdrukken en dan weer verder met een andere kleur.
Hiervoor zou je natuurlijk ook markers/stiften op
waterbasis kunnen gebruiken.
Ik heb ook een tweede ballonnen afdrukje gemaakt
en na het drogen uitgeknipt en aan de binnenkant van de kaart geplakt.


Gebruikte materialen

Papier
Artist Drawing paper 225 gr van Scut
Inkt
Distress Ikt: Villainous potion, Rustic wilderness,
Wils honey, Lumberjack plaid en Prize ribbon
Stempelinkt
Versafine clair: Fantasia en Blue belle
Stempels
Tekststempeltje Crealies
Balloons van Pigo productions
Stansen
Alphabet stencil 390 van Studio Light
XXL no 1 Crealies
Card deco Essentials, mini cutting die 15

Overig
Water spray flesje
Heattool
Stans en snij machine
Liniaal
DZ tape
Foamtape 2 mm
Stamping platform
Tacky glue
Keukenpapier


Creatieve groetjes, Anja

2 opmerkingen:

  1. Ik ben al twee en ik zeg nee, haha, erg leuke kaartje voor je "knappe" buurman.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke kaart voor het knapste buurmannetje! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen