woensdag 28 augustus 2024

Gefeliciteerd!!!


Hallo blogvolgers,

Deze creatie hadden jullie nog van mij tegoed.
Ik heb hem vorig jaar gemaakt voor de man van mijn vriendin.

En hij kijkt altijd een kritische blik op veel 
dingen en dus die blik gaat ook over mijn creaties heen.
De meeste kaarten die hij van mij krijgt vind hij erg mooi hoor ;-)


Ook ikzelf ben helemaal weg van dit eindresultaat.
Gewoon omdat, in mijn beleving, alles klopt.
Ook best wel sjiek ook al zeg ik het zelf.
Helaas is de foto van de binnenkant op mysterieuze wijze 
verdwenen maar mocht ik hem terug vinden zal ik hem 
nog zeker in dit blog erbij plaatsen.

De dye inkt sprays van IZink zijn heel prettig met elkaar te combineren,
Ze vloeien mooi samen en hebben sprekende kleuren!
Ik gebruik ze graag.

 

Gebruikte materialen

Papier
Aquarelpapier 300 gr
Zwart kaartkarton 210 gr van Clairefontaine
Stempelinkt
Versafine Clair, Nocturne
Spray
Dye inkt spray van IZink: 
Liquorice, Sunflower en Goldmine
Embossingpoeder
Clear super fine van Ranger en
Pearl gold van Ranger
Stempels
Bubbles background A6 van IndigoBlu
Spheres A6 van IndigoBlu
Bits & pieces no. 112 van Crealies
Motive stamp 018 van Nellie's Choice
Tekst van CraftEmotions 2023
Stansen
XXL no. 7 en 84 van Crealies

Overig
Waterspray
Scoreboard small
Papiersnijder
Antistatisch builtje
Heatgun
3D-Kit
DZ tape
Foamtape 2 mm
Tackyglue
Craftmat, glas


Laat je mij weten wat hoe jij deze creatie zou beoordelen?
Misschien kan ik er weer eens een workshop voor 
op mijn blog maken.

Creatieve groetjes, Anja

Alle door mij gebruikte IndigoBlu stempels zijn te bestellen bij:
Webwinkel Foamtastic Crafts en/of IndigoBlu.nl.

1 opmerking:

  1. I can see why you love this creation. It is fabulous. I love it too. Thanks for your recent visit to my blog and your lovely comment xx

    BeantwoordenVerwijderen